A teraz moje wrażenia po obejrzeniu filmów i zdjęć.
I tak nikt nie będzie jej czytał.
Mnie ta grafika wręcz przeszkadza.
W grze jest za ciemno, nawet w Undergroundzie było lepiej.
Obrotomierz jest walnięty.
Auta wyglądają staro i zużyto.
Mimo, że tuning jest rozbudowany, wygląda tragicznie. Wygląda jakbyśmy tuningowali obrazek z autem, a nie jeżdżące auto (Polecam spojrzeć w NFS:U1. Nawet silnik zmieniasz w jadącym wozie.

).
Cały ten pomysł jest moim zdaniem do bani.
Dam głowę, że gdyby wyprodukowali NFS:U3 lub MW2 lub nawet Porshe 2007 zainteresowanie graczy (A potem przyjemność z gry) byłąby o wiele większa.
Dlaczego nie mogliby połączyć U2 i MW tak, aby powstał baaardzo rozbudowany tuning w sklepach porozrzucanych po całym mieście z policją na karku?
Obejrzałem większość filmów i dla mnie Carbon nie ma za grosz dynamiki.
Jeździsz starym autem po całkowicie ciemnej ulicy i wyprzedzasz auta, które mają jakieś dziwne znaczki nad dachem.
Nawet geometria mi się nie podoba. Auta są za wąskie i za wysokie. Seria Underground to było coś. Auta były niskie i szerokie, nie sprzeczały się z dynamiką i aerodynamiką.
Muzyka? Według mnie nic nie przebije muzyki z Serii Underground, gdzie mieliśmy takich wykonawców jak m.in. Snoop Dogg, Owerseer, BT, Paul Van Dyk czy Rob Zombie.
Wymagania sprzętowe całkiem duże. Ja od kilku lat jadę na Athlonie 1700XP+, GeForce 2 32MB, 128MB Ram. Underground chodzi pięknie. Dwójka też. Most Wanted się nie zacina, ale jest niski FPS... Ciekawe jak będzie z Carbon... Oczywiście posiadacze starszych kart będą mogli się pożegnać z grą, ponieważ (z tego co przeczytałem + włąsne doświadczenia) gra wymagać będzie pixel shaderów. Szkoda.
Aha, i jeszcze jedno. Jeśli gra znowu będzie chroniona tym diabelstwem co Most wanted i trzeba będzie używać S4Hide, to użytkownicy Windowsa 98 sobie nie pograją. On po prostu na nim nie chodzi...