Kupiłem rok temu nagrywarke LITEON DVD SOHW1633 gwarancja 24 m-ce. Niedawno 2dni temu nagrywarka przestała nagrywać, wiec odałem ją do sklepu na gwarancje. Powiedzieli ze za tydzien będzie, przyszedłem za tydzien i powiedzieli ze nagrywarka była tak uszkodzona (taka seria) ze nie można było naprawić. Sprzedawca próbował wcisnąc mi nagrywarke firmy NEC odmówiłem bo za LITEONa płaciłem ponad 300zł a ten NEC jest wart 170zł.
UMOWA PRZEDSTAWNIONA
4. W okresie gwarancji firma "nazwa" zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia uszkodzenia w terminie 14dni od daty dostarczenia niesprawnego sprzętu lub wymiany niesprawnego podzespołu na inny co najmniej takiej samej jakości.
7. W razie niemożliwości wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych gwarant ma możliwośc zwrotu wartości sprzętu w/g ceny zakupu.
I teraz mam do Was pytania:
- czy mogę żądać zwrotu pieniędzy ?
- czy mogę prosić o nagrywarke tej samej wartości
Proszę o rade
