
od 2 dni ruter sprawia wrażenie, jakbym non-stop wyciągał kabel z karty sieciowej, gdyż co chwilę pojawia się komunikat: Kabel sieciowy jest odłączony. Próbowałem również połączyć się z nim poprzez wi-fi, ale niestety nie jest mi to pisane. Wyłączałem ruter z zasilania, resetowałem, podłączałem do innego komputera i ciągle to samo. Nie wiem, czy wina leży po stronie sprzętu i czy powinienem dokonać zakupu nowego. Połączenie z Internetem mogę ustanowić tylko dzięki modemowi z TP.
Próbowałem znależć rozwiązanie poprzez wyszukiwarkę, ale jakoś nikt nie miał podobnego problemu, bądź nie wiem jak dokładnie sprecyzować zapytanie.
Podaję parametry techniczne, może na coś się przydadzą:
~ Ruter TP-Link W8910G
~ karta sieciowa Asus NX1001 Network Adapter
~ Internet Neostrada 1MB.
Za pomoc w rozwiązaniu problemu z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Daszczu