zmiksowałbym obydwa wasze pomysły - czcionka wg. małego na pewno lepiej się prezentuje, ale brakuje jej trochę znaczenia focusowego (w sensie - sama różnica nie przyciąga jeszcze tak uwagi), tak więc znajdź podobną czcionkę albo rozspacjuj trochę nazwę firmy w ładnej czcionce i trochę pogrub - będzie lepiej widoczne.
co zrobiłeś "źle" (za mocne słowo):
ciężko powiedzieć, bo nie sprecyzowałeś co to do końca jest (ulotka, plakat, reklama w gazecie itp.).
błędem było na pewno wyjście tekstu poza krzyżyk przy zdjęciu po prawej stronie (wizualnie wyznaczyłeś granice, które sam naruszyłeś).
osobiście nie widzę sensu w rozpłaszczaniu tekstu (jak mniemam to trochę przyciśnięta w pionie Verdana). wygląda dziwnie, ciężko się czyta - ludzie przyzwyczajeni są raczej do czytania dłuższych tekstów z czcionką o tendencji pionowej, niż poziomej. jeśli masz możliwość ingerencji w kwestii formatu projektu wynikowego to odejmij troszkę szerokości, tak żeby tekst był bardziej naturalny/codzienny, dodatkowo łatwiej będzie zapanować nad wszędobylskimi w pracy światłami. jeśli nie możesz - może znajdzie się inny, szerszy font?
więcej sugestii jeśli powiesz co to za projekt

pozdr,