Temat rzeka juz sie rozpoczał i nie na konkret-to i ja nasmaruje...Absolutnie nie 318i Mały....jak juz to 320,te same spalanie a osiagi nieporównywalne i opłatowo tez ten sam pułap;i silnik o niebo wytrzymalszy...
Co do gaziwa w BMW
Wojtasgls,ziomku...Betki bardzo lubia gaz,tylko im dobierz cos,co utrafisz..
Wieeeeelu polecało Lovato i inne włoskie gówna wysmiewajac moja POLSKĄ-podkreslam POLSKA instalację STAG...I po 2 latach ja dalej sie ciesze i 520i 150km na vanosie zadowoli sie z butem 10-12l gazu i nie mam problemów;a włoszczyzna sie pier***i...
Mam 4 swiadków jak 5teczka trase Amsterdam-Słubice,645km przy zapier*** spaliła 74l gazu...
Problem jest w doborze instalacji-bo sugerowanie jest kosztami kasa..buhahahaha...śmiech na sali jak widze elektroniczny wtrysk i parownik (lub 2 jak garów wiecej jak 4)
Powiem krótko...Świeżutki zakup->Caravelle VR6 2.8 140KM (wiadomo benz);instalacja sekwencyjna STAG300 4 gen,świezo zagazowana przez Piotrusia->spalanko przy buciku 13-15l gazu...Koszt ze zbiornikiem 120l->3200zł...analogiczne Lovato-5500zł
pozdrawiam
A i taki mały edit ku potomnosci......Nic nie stoi na przeszkodzie aby i gaz załozyc do diesla

....Czemu by i nie...
Instalacja LPG do silnika diesla:
* powoduje spalenie całości paliwa a nie tylko 80%, więc nie ma czarnego dymu z rury wydechowej,
* oszczędności przynajmniej 30% (w przypadku niektórych samochodów nawet 50%) w kosztach użytkowania paliwa,
* wzrost mocy -- firma instalująca LPG do diesla stara się, by nie przekroczył 10% aby oszczędzić skrzynię biegów, ale na specjalne życzenie wzrost mocy może być większy,
* LPG oczyszcza silnik i przedłuża jego żywotność,
* nie ma konieczności skomplikowanej przebudowy silnika (montażu instalacji zapłonowej).
pozdrawiam