
o nie a ja sie tak cieszyłem ze będzie 1mb
Olek9 napisał(a):abqt161.neoplus.adsl.tpnet.pl
precel napisał(a):Olek9 napisał:
abqt161.neoplus.adsl.tpnet.pl
przeciez to TYLKO nazwa hosta
nic nie ma wspolnego z rodzjem neo
guma166 napisał(a):Nie przyspieszyli mojemu kumplowi a ma 2 miesiące do końca umowy
Lukesh napisał(a):Mnie zostalo ok 21 dni do konca umowy i dzisiaj udalem sie zeby conieco zalatwic, jednak mila pani powiedziala mi, ze za pozno =] bo trzeba to zrobic max 30 dni przed koncem trwania umowy ... i moja umowa od lutego przechodzi na taka na czas nieokreslony
d-o1 napisał(a):Coś mi się w to nie chce Lukesh wierzyć.
adam123 napisał(a):ak zmieni się ten regulamin to czy cena neo bedzie większa
samsung70 napisał(a):wg mnie ... Rolling Eyes
d-o1 napisał(a): ... tylko nie wiem czy dla niektórych nie oznacza to koniec neta wogóle.
karolp1993 napisał(a):U mnie raczej da się wyciągnąć większy ponieważ prawie zawsze na początek sciągania jest prędkośc 120kb/s i potem spada. Czyli ograniczone programowo. Jak u kogoś tak samo jest tzn. że może mieć 1MB/s
Już od wczoraj na forach, listach dyskusyjnych toczą się rozmowy o rzekomym wstrzymaniu procesu zwiększania transferu użytkownikom wybranych opcji neostrady tp, o czym pisaliśmy kilka dni temu. Informacje te potwierdzają także konsultanci z TP, co sprawdziliśmy również sami.
Komunikat taki widniał w systemie u pracowników TP, jednak wczoraj, prawdopodobnie w godzinach wieczornych zniknął. Również, jak wynika z naszych informacji, proces przyśpieszania, który miał się rozpocząć 8 stycznia właściwie się nie rozpoczął lub dotknęło to śladowej ilości użytkowników, którym zostaje to już anulowane. Nieznane są również przyczyny takiej decyzji, spekuluje się, że powodem może być niemożliwość przyśpieszenia transferu wszystkim tak samo, zgodnie z opcją, z powodów technicznych lub przesunięcie startu akcji zwiększania transferu, a także, co może być powiązane, pewne problemy ze strony TP, o których nie chce się obecnie mówić w firmie, klientom.
Prawdopodobnie pod koniec tygodnia wiadome będzie, jak sprawy potoczą się dalej. Przypomnijmy, że informacja o tej akcji nigdy nie widniała oficjalnie na stronach Telekomunikacji, lecz głównie klienci otrzymali je od konsultantów TP co oczywiście również powinno być wiarygodnym źródłem informacji.
d-o1 napisał(a):I nie wim czy tu ktoś z kogoś barana nie robi rotfl rotfl
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości