
EDIT: Bo mi coś cofnęło gcfy i ściąga na nowo...
EDIT: Już ok;] Stanęło na 88% ale ruszyło

http://www.megaupload.com/?d=3UQZAZ7N
http://www.megaupload.com/?d=3UQZAZ7N
Zubru napisał(a):Jak narazie sam męcze się, żeby zagrać, no ale znalazłem to i próbuje tym sposobem (narazie ściągam pliki...) postanowiłem przetłumaczyć bo wielu osobom to działa.
KROK 1: Zdobądź skrakowanego klienta steama (autor zaleca tego http://www.filefactory.com/get/v3/f2.php?f=0f5ba8)
KROK 2: Zdobądź następujące gcfy:
-source materials (poprawna wielkość 2 czerwa to 1 098 226 708 bajtów)
-source models (poprawna wielkość 2 czerwca to 471 414 192 bajtów)
-source sounds (poprawna wielkość 2 czerwca to 1 023 142 856 bajtów)
Może będziesz potrzebować base source engine 2.gcf (porawna wielkość to 142 259 620 bajtów). Możesz te pliki ściągnąć skrakowanym steamem albo poszukaj na forum (cs.rin.ru), (jednak podejrzewam, że je posiadacie, skoro macie z nimi problem hehe^^)
KROK 3: Ściągnij te pliki
half-life_2_episode_one.7z (spakowane w formacie 7zip, ale mój winrar je odpakowuje...)
http://www.filefactory.com/get/v3/f2.php?f=8618c4 (poprawna wielkość 175 350 564 bajtów - jeśli jest inna spróbuj ściągnąć jeszcze raz)
episode_1_shared.7z
http://www.filefactory.com/get/v3/f2.php?f=c2e692 (poprawna wielkość to 471 859 200 bajtów)
http://www.filefactory.com/get/v3/f2.php?f=66484c (poprawna wielkość to 240 455 877 bajtów)
Uwaga: Musisz kliknąć na "Don't want a premium download? Click here to access our free download links." i potem na "FileFactory FTP -- Click here to download" a NIE na "HTTP" które ma błędy (tak zaleca autor, ale, mi FTP nie działa, więc nie zaszkodzi popróbować z HTTP)
KROK 4: Wypakuj te pliki 7-zip File Managerem (jak mówiłem winrar u mnie działa, ale tak zaleca autor)
KROK 5: Ściągnij patch dormine stąd:
[url]http://rapidshare.de/files/22007503/halflife2_ep1_retail_to_v2_patcher.7z.html[/img][/url]
Drugi mirror http://www.filefactory.com/?8de3df
KROK 6: pliki (wrzuć je do osobnego folderu i wypakuj tam powyższy program, następnie włącz plik .bat)
KROK 7: Skasuj rozszerzenie (zmień nazwe) .new i wrzuć pliki spowrotem do steamapps
KROK 8: Włącz Twojego klienta steama i graj!
Oryginał tekstu (po angielsku) tutaj http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=34874&postdays=0&postorder=asc&start=0
Prosze po mnie nie jeździć jeżeli coś nie działaNie ja wymyśliłem te metodę, ja tylko przetłumaczyłem i podsunełem wam pomysł...
EDIT: Jednak potrzebny jest program 7zip manager (wpiszcie w google to wam znajdzie) Niestety plik Episode 1 shared.gcf jest zepsuty (nie można wypakować) więc musiscie go sami spatchować, ja tak zrobiłem. Następnie zainstalowałem oryginalnego steama, łatke Provision (te którą zaleca autor powyższej instrukcji) i wrzuciłem tam wszystkie gcfy. Efekt jest taki, że wszystkie gry source tzn. HL2, HL2 deatchmatch, CS:S, DoD:S, Lost coast i EP1 mają po 70%... ale aktualizują sie wraz z EP1Pozostaje mieć nadzeje, pozdro
Zubru napisał(a):KROK 2: Zdobądź następujące gcfy:
-source materials (poprawna wielkość 2 czerwa to 1 098 226 708 bajtów)
-source models (poprawna wielkość 2 czerwca to 471 414 192 bajtów)
-source sounds (poprawna wielkość 2 czerwca to 1 023 142 856 bajtów)
Może będziesz potrzebować base source engine 2.gcf (porawna wielkość to 142 259 620 bajtów)
dieglock napisał(a):esli ktos nie chce kozystac z gcf'ow to jest rowniez inny sposob
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=755030
to jest link do torrenta - wersja HL2 EO nonsteam ~1.37Gb
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości