
Dodatek do Gothic3 już w produkcji!!! Odpowiedz z cytatem Zmień/Usuń ten post Usuń ten post Zobacz IP autora
Choć premiera Gothica 3 odbędzie się w październiku bieżącego roku, wszystko wskazuje na to, że olbrzymie zainteresowanie kontynuacją sagi już zachęciło twórców gry do rozpoczęcia prac nad dodatkiem. Miałby on ukazać się w kilka miesięcy po wydaniu części trzeciej.
Gothic 3 - skazany na sukces?
Jeden z przedstawicieli firmy JoWooD stwierdził:
Oczekujemy wyników sprzedaży za trzeci i czwarty kwartał tego roku. Najsilniejsze tytuły zostaną wydane w przeciągu najbliższych tygodni. Zamówienia przedpremierowe Gothica 3 już się rozpoczęły. Oczekujemy bardzo dobrego startu tej gry. W międzyczasie pracujemy nad dodatkami do najnowszych części naszych dwóch serii: Spellforce oraz Gothic.
Gothic 3 wydaje się skazany na sukces. Dobrego nigdy nie za wiele,
zgadza się?
AngelPL napisał(a): ile jego karta jest bitowa
Render.MeshLoDQuality=Normal
Render.AnimationLoDQuality=Normal
Render.ImageLoDQuality=Normal
Render.DisableMeshLoDQualityFragmentString=lowpoly
(wcześniej wartości były na high)
LightingType=1 (standardowo 2)
raczej zmasakrować grafikę w grze
- VegetationAdmin.ViewRange=3500.0
podnosząc tą wartość o połowę, zwiekszamy o połowę zasięg widzenia trawy, oczywiście dlasze podnoszenie (wartości powoduje dalsze wydłużenie dystansu widzianej trawy i odwrotnie, zmniejszenie powoduje, że trawa rysowana jest na krótszym dystansie
Zasięg widzenie NPCów i stworzeń
- Entity.ROI=4000.0
podnieście tą wartość dwukrotnie a dwukrotnie zwiększy sie dystans renderowania postaći itd.
Zasięg widzenia obiektów i przedmiotów (wysokie detale)
- ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008 - zmiana np. na 0,016
- ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0 -zmiana np. na 600,0
- ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0 - zmiana np. na 5000
Zwiększenie dystansu w którym pojawia się efekt rozmycia
- Render.DOFStart=1000.0
- Render.DOFEnd=8000.0
podniście pierwsze do 4000, drugie do 12000
Zwiększenie dystansu po którym tekstury przechodzą z wysokiej do niskiej jakości
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
- DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0
Im bardziej podniesiecie te wartości tym dalej ta linia się odsunie. Należy tylko pamiętać aby podnosic je po równo np. wszystkie o 2000, w innym przypadku może się pojawić nieprawidłowe wyświetlanie tekstur.
- ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=100000
tutaj dosyć zagadkowo typ poleca podnieść wartość do 1000000, dla tych którzy grają na wysokich ustawieniach, ponieważ może to byc problem z wywalaniem gry przy sejwach, loadach po dłuzszym czasie grania..
zmniejszenie lagowania
dla osób mających 2GB ramu zalecają podwoić poniższą wartość do 256000000
- Cache.SizeImage=128000000
dla 1Gb;
Cache.SizeImage=128000000
Cache.SizeMaterial=57000000
Cache.SizeMesh=18000000
Cache.SizeSound=21000000
Cache.SizeCollisionMesh=16000000
Cache.SizeAnimation=30000000
Cache.SizeSpeedTree=10000000
Aros5 napisał(a):A jak ktoś ma potężny sprzęt
czy coś takiego ale zainstalowałem visual studio 2005 i pomogło tylko że teraz mam błąd:gra jest niepoprawnie skonfigurowana
Please insert the Gothic III CD/DVD into your drive and start the game again. Do not remove the disc while playing
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości